Establécense 5 achegas que poderán ser acompañadas de 2 achegas substitutorias. O número de aportacións pode ser inferior se os traballos teñen unha relavancia extraordinaria ou alto impacto científico e social ou se no periodo sometido a avaliación a persoa solicitante pode acollerse á Resolución de la directora de la Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación por la que se hacen públicos los criterios para garantizar que la igualdad, la conciliación y la inclusión sean efectivas en las evaluaciones del profesorado universitario y del personal investigador, neste último caso o número de achegas será de 4.
Nos criterios específicos para os diferentes campos desaparecen os mínimos. Por exemplo, no campo Matemáticas o ano pasado alcanzábase un avaliación positiva con 5 achegas se 4 delas tivesen relevancia e impacto. Agora as 5 achegas teñen que reunir os criterios xerais descritos na sección 1.
Substituesen os criterios de avaliación por comités, por un baremo único que se aplicará de forma homoxénea en todos os campos de avaliación polos 15 comités asesores. Este baremo presenta tamén algunhas novidades:
1. Contribución da achega ao progreso do coñecemento (orixinalidade, innovación, prioridade temática, achega ao debate científico, achega metodolóxica, entre outros).
2. Impacto científico da achega (uso, referencias realizadas por outros/as autores/as, calidade, internacionalización e impacto do medio de difusión, entre outros).
3. Impacto social da achega (mencións e referencias non académicas, utilización e aplicación efectiva en contornas non académicas, entre outros).
4. Contribución da achega á ciencia aberta (grao de apertura, cumprimento de principios FAIR en conxuntos de datos, contribución a software libre, entre outros).